zaterdag 20 april 2013

Europa 2013!!

Struisvogelpolitiek..levensgevaarlijk!


             

Ik wilde er eerst niet over schrijven, greep me enerzijds teveel aan, anderzijds had ik verwacht dat de pers in Europa en/of de politiek wel iets meer gereageerd zou hebben.

C.a. 2 weken geleden was er een stukje op tv, hierin werden, mijn inziens, schokkende beelden getoond betreffende de Gouden Dageraad. De BBC heeft de gehele documentaire vertoond> BBC
De Gouden Dageraad is een rechtse partij en je mag van mij rechts zijn dat is bijvoorbeeld de VVD ook.
Allemaal dezelfde denkbeelden hebben zou namelijk ook weer saai zijn.



Levensgevaarlijk.......

Maar het soort rechts wat mij voor ogen kwam, daar zou gevangenisstraf op moeten staan.

Verschrikkelijk hoe een heel Europa, met name politiek Europa, toe kijkt hoe een groepering, die toch wel iets weg heeft van een partij die in 30er jaren voet aan de grond kreeg in Duitsland, eigenlijk niets in de weg gelegd wordt.

De beelden en uitspraken zijn niet voor herhaling vatbaar, ook een stuk corruptie, discriminatie die niet aangepakt wordt door de politiek in Griekenland komt hierin aan bod.
Het kan toch verdomme, sorry voor de grofheid van mijn woorden, niet zo zijn dat we met een groot aantal landen de ogen sluiten voor wat er in Griekenland aan de hand is.

Griekenland, bij de EU gehaald omdat de politici destijds hun naam wilden verbinden aan..., helemaal los van welk ander belang dan ook, want dan hadden ze op dat moment het huishoudboekje van Griekenland wel gecheckt en de mate van corruptie daar onderzocht.

Niets mis hoor met de burgers van Griekenland, ik vindt het zelfs een heerlijk land om op vakantie naar toe te gaan.

Maar de politiek is daar ziek, en echt ziek. De Rode Dageraad is gewoon linksom of rechtsom een gevaar. De uitspraken die uitgezonden werden, zijn natuurlijk van de iets minder intelligente leden van deze partij, echter weet je dat deze niet uit de lucht vallen.

Geen stuiver meer naar Griekenland als je dit toelaat en rot dan ook maar op uit de EU.
Iemand moet grenzen stellen, dit verschrikkelijke stilzwijgen en de andere kant ip kijken...

Hebben we dan echt niets geleerd van de geschiedenis.

Moest dit even kwijt.................




Groeten van #allesvoorbuiten,

SKWshop, sterk in, voetbaldoelen, dug outs, parkmeubilair en meer................


                                       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten