zaterdag 11 mei 2013

Begrijp ik het nog..

Oke dan..


Lees ik in het nieuws: meer bedrijven failliet doordat banken "moeilijk" doen....

Begrijp ik het nog?
Even op een rijtje, ik probeer namelijk de situatie te begrijpen:

-Dit zijn toch dezelfde banken die door de belastingbetaler geholpen zijn? Anders zouden ze "omgevallen" zijn.

-En de bedrijven die nu nauwelijks aan geld kunnen komen hebben op die manier toch ook fors bijgedragen  aan het redden van de banken...

-En is het niet de financiĆ«le wereld, met name grote banken, die verantwoordelijk zijn voor deze crisis.

-En dat daardoor veel bedrijven het nu moeilijk hebben?

Dus, de banken doen moeilijk!!! Even heel snel in de spiegel kijken grote bank-meneren, zonder het belastinggeld van de bedrijven die het nu moeilijk hebben, waren een aantal van jullie er nu niet meer geweest....

Bizar dat jullie nu wel de keuze hebben, die had de belastingbetaler namelijk niet toen jullie het moeilijk hadden. Pfff.




Groetjes van echt allesvoorbuiten...ik ga een filmpje kijken.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Top-aanbieding van SKWshop: Partijverkoop.

Aluminium jeugd voetbaldoelen: 5 x 2 meter, slechts  € 495,- per stuk.
Absoluut nergens voordeliger!!!


Aluminium profiel 80 x 80mm.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten