zondag 15 december 2013

Draaipoortjes, en andere ontwikkelingen..


Een van de laatste updates dit jaar..

Bijna einde jaar, en dus alweer volop bezig met de voorbereidingen van komend jaar..

Wat staat er op stapel:
-De voorbereidingen lopen om teksten toe te kunnen voegen aan afbeeldingen, zodat indien u op een afbeelding in onze site gaat staan, u precies uitgelegd wat u ziet, de specificaties van de betreffende productvariant. Dit helpt ons weer hoger in Google, meer unieke content, en de bezoeker , krijgt meer relevante informatie.

-Uitgebreid product- cq winkelmand-overzicht, wordt geïmplementeerd, wederom nog overzichtelijker voor de klant.

-Snelheidsverhoging van het laden van onze site.

-de ballenvangernetten, kunt u nu ook vinden in de categorie sport. En er zijn weer een paar gemeentes die onze 5mm. ballenvangnetten voor de voetbal ontdekken. In aanschaf weliswaar duurder, maar op termijn voordeliger i.v.m. de langere levensduur.

Alles om hoger te komen in Google en het misschien nog wel meer het verhogen van het gebruiksgemak voor onze klanten.

Gemak staat voorop bij SKWshop.

Productnieuws:
-Uitbreiding van ons assortiment, dit houdt gewoon ook in het nieuwe jaar niet meer op, wat er wel verandert is dat we nu ook producten waar geen interesse of markt voor is, gaan verwijderen. Dus naast het blijven uitbreiden, zal er vanaf nu ook af en toe een product verdwijnen.

-Recent toegevoegd, omdat de klant SKWshop goed weet te vinden, als het om slagbomen gaat, hebben we de mogelijkheden om de toegang te beheersen uitgebreid met draaipoorten. Een duurzame en voordelige oplossing voor het beheersen van toegangsproblemen van kleinere aard. Smallere toegangen, toegangen die minder gebruikt worden. En daar waar men de toestroom niet in 1x te groot wil laten zijn. Hieronder 1 van de varianten, draaipoort zonder eindsteun, leverbaar in diverse Ral-kleuren, in een verzinkte uitvoering en als op de afbeelding.

Draaipoortje zonder eindsteun, ook leverbaar met cilinderslot.
Lengtes 1,5 tot 3,5 meter

En een preview van een mooie parkbank en picknickset, welke ik naast andere producten van Metalco, komend voorjaar in mijn parkmeubilair assortiment op ga nemen. Uitbreiding met een aantal mooie producten, bedoeld voor het trendy horeca terras en moderne ingerichte openbare ruimtes.

Binnenkort in het assortiment, let op de categorie parkmeubilair



Nieuwe partners:
-Ook hier ben ik alweer volop aan de gang, er zijn gesprekken gepland met een belijningsbedrijf, om vaste partner te worden voor de belijning van onze sportkooien op een harde ondergrond.
-Samen met montage Noord binnenkort op bezoek bij een leuk bedrijfje dat misschien maatwerk voor me kan doen bij de bouw van pannavelden, en dan met name pannaveld model PS200, en wie weet wat er dan nog meer uitrolt....

Model  PS200.


Actueel:
En gewoon erg leuk nieuws, voor mij dan. Ik ga leveren aan St Maarten. 10 verplaatsbare voetbaldoelen voor de jeugd. Ik kan niet wachten op de foto's..

Projecten met Montage Noord:
En gezien mijn liefde voor de sportende jeugd..ook even deze updates,
Ook weer een mooi pannavald plaatsen in Koedijk, Montage Noord zal wederom de plaatsing op zich nemen. En er komen nog een paar hele leuke plaatsingen aan, waaronder een mooi voetbal-basketbalcourt, En... hadden we niet verwacht, omdat we deze niet echt actief gepromoot hebben, beginnen ook onze basketbalpalen goed te lopen. Ook hiervan neemt Montage Noord de installatie op zich.


Dit model, Atlanta,  is populair op schoolpleinen omdat relatief eenvoudig de bordhoogte versteld kan worden.
En....

Pfff, ik stop, op het moment van schrijven merk ik, dat ik nog wel een hele tijd door zou kunnen gaan, zoveel gebeurt er eigenlijk nog. En dat in een tijd waarvan ik een half jaar geleden dacht dat we rust zouden (kunnen ;-)) nemen.
Ook nog steeds geen winterbanden gehaald.....de kerstboom nog niet volledig opgetuigd, nog een kerstmenu samenstellen voor onze gasten..


Dus de hartelijke groeten van #allesvoorbuiten, en mocht ik voor de feestdagen niet meer aan bloggen toekomen, een hele fijne en vooral gezonde feestdagen toegewenst.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten